Jump to content

Poptartsftw

Members
  • Posts

    717
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Poptartsftw last won the day on January 13

Poptartsftw had the most liked content!

Reputation

197 Popular

About Poptartsftw

  • Rank
    Banned
    Dark Falz

In-Game Information

  • Hunter's Name
    Yellowboz-RAmarl lvl 200

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

7,596 profile views
  1. Poptartsftw

    PSO2

    Yeah, I was reading about that proxy program today, but that's bullshit man, I played over a year and one day some fuckers decide to DDoS that shit and fuck everything up, and then SEGA literally doesn't fix anything ;-; Stuff like this suck. Using a VPN is really risky too, since SEGA thinks someone is hacking your account because of how many IP's you use (if you use different Jap IP's) and block your account. Glad you can play though ;A;
  2. Poptartsftw

    PSO2

    Hey bro, just wondering, do you use a VPN to get on or anything? Since the DDoS attack I haven't been able to connect without a VPN and I just hate using them ;w; if you had any trouble, how did you solved it? I miss my Br/Hu and Ra/Hu ;A; loved them <3
  3. Grants... Oh god, one of the hardest techs to get. I recommend going on Ultimate for it, preferably with a Pinkal ID character, that ID finds techs really easy.
  4. That's a cool gif, welcome to the server.
  5. You should PM Highbass, he's really good with skins.
  6. Well, if you have tried everything that normally fixes random bans, just contact a GM or Larva. There've been a lot of hackers and shit lately (which makes me laugh) so shit is going crazy right now with bans and stuff lol dunno if you are a hacker or not so just contact a GM Here is the list of the gm's and admins http://www.phantasystaronline.net/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders You should check the Last Active column, check for any of them that regularly either today or yesterday.
  7. Was there any GM online? or any character with a Black/Blue/Red name?
  8. No se si sabias esto pero solo funciona cuando los beats estan en numeros centenares impares, ya sean 100, 300, 500, etc. It boosts light AND dark resistances on every odd-one hundred beats (1xx, 3xx, etc...). Para la Luck no se si se ocupe lo mismo que con las defensas.
  9. Some great information right here, I remember when I was a noob and saw people writing random numbers and I was like wtf, until someone told me the meaning of it.
  10. I've never used Windows 8/8.1 so I don't think I can help with that, sorry.
  11. Not sure about that last part, I personally use Win 7, can you ALT+TAB?
×
×
  • Create New...