Jump to content

Ask a quick question, get a quick answer


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

So yeah, i thought we would need this topic. So ask away. Oh and no trolling, flaming please, i dont want this topic to get locked. Thanks

He is, he hasn't even downloaded the game lol. He got banned on PSU and their forums for doing the same exact stuff he's been doing on here and Ephinea.

Weapons: S / Sa / Sab - Saber B / Br - Brand B / Bu - Buster Pal - Pallasch HG - Handgun AG - Autogun LG - Lockgun RG - Railgun SW - Sword Gig - Gigush DG - Dagger KN - Knife

Posted Images

Get a SUPERCOMPUTER with a powerhouse GFX!

Nah this game has a hard-coded FPS limit anyway, and I forgot how much it is.

Link to post
Share on other sites

When you kill a flying monster above a void like a Zu, is its drop lost or does it appear at the monster spawn?

Which items cause a marqee? Heaven Punisher, Red Ring, Kroes Sweater, Wedding Dress?

Can male characters wear Kroes Sweater or Wedding Dress? And what are the stat changes on both because PSOWorld stats are crap?

Is Divine Punishment affected by the weapons Nature/ABeast/Machine/Dark percentages?

Edited by Whoopin
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

When you kill a flying monster above a void like a Zu, is its drop lost or does it appear at the monster spawn?

Which items cause a marqee? Heaven Punisher, Red Ring, Kroes Sweater, Wedding Dress?

Can male characters wear Kroes Sweater or Wedding Dress? And what are the stat changes on both because PSOWorld stats are crap?

Is Divine Punishment affected by the weapons Nature/ABeast/Machine/Dark percentages?

1: is nothing but a porcetage of fall, you can leave or not a death, even that is not always the same.
3: Kroes sweater is exclusively for female persoanjes, a clear example is MASTER LAST RAVEN and SWAND.
4: the effect of divine punishment is based on the persoanje MST, MST increased to more damage is even clear that its use is exclusive to the Ra class. like you can tell when prueves gun with a "Racast / Ramar / Ramarl" on whether the attribute does not affect the special.
the second question is not understood as the use translator. Greetings =)
Link to post
Share on other sites

Noob HP is supposed to decrease your HP but is bugged and atm it gives you 300 hp each when you unequip them

Proof of ST is used to make a "wand" (idk this one, i dont use FO) and Arrest Needle when you use it on Spread Needle!!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Noob HP is supposed to decrease your HP but is bugged and atm it gives you 300 hp each when you unequip them

Proof of ST is used to make a "wand" (idk this one, i dont use FO) and Arrest Needle when you use it on Spread Needle!!

To elaborate on what Soly said. If you equip a noob/hp and unequip it, the result is increased HP, equip enough of them and you will find your HP probably well over max. It's still bugged and it dropped from X-Mas event from the rappies.

Proof of Sonic Team is an item obtainable at Easter (iirc) and now has been the key ingredient in making two weapons. One is the Psycho Bridge (Uses a Dark Bridge) and an Arrest Needle (Uses a Spread Needle).

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Thank you Squish!! ...i was in a rush! ... :onion-head65:

Dw about it Soly :D. You did great!

Link to post
Share on other sites

Well first of all, HI! I'm new! Glad to be here! I used to play this game a lot like, 5 years ago... So now I want to get back into it and got a quick question on Section IDs. I know they determine drops and I believe also effect MAG evolution, but with community support do I really need to worry about whether or not I'm going to be finding the drops I want? Would you recommend naming my character for the Section ID or naming them what I want and relying on trading for the weapons I desire. (Sucks cause I want both Shots and Rifles for my RAcast) Thanks! XD

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...