Jump to content

Troll Disk (Wedding Disk) Music Poll


kajex

Disk 1 Poll  

26 members have voted

  1. 1. Which song do you want for Disk 1?

    • Girls Generation
    • Heyayayay
    • Lonely Island - Boombox
    • Mini Minotaur
    • Plaid - Rat's Step
      0
    • Safety Dance
    • Shoop Da Whoop
      0
    • South Park - Brian Boitano
    • Tone Loc - Wild Thing


Recommended Posts

English

I "think" people have liked having a "troll" disk instead of the default wedding disk for Disk #1. However, there have been lots of complaints of how annoying Hot Tamale is. For the record, I didn't pick it. You voted for it here.

I've picked a few winners, but now it's time to let the community pick their choice for the annoying disk. First, though, a few rules:

  1. Nothing with language that might offend members of the community. Music should follow the same rules as the forums and game rules.
  2. Nothing obnoxiously repetitive like this or hot tamale. Songs must be at least 90 seconds long before repeating.
  3. No annoying screaming crap or irritating noises like this or this. The goal is to be funny not to make people leave the server. ;)
  4. No Miley Cyrus, Justin Bieber, William Hung, Rebecca Black or Selena Gomez (including parodies).

Music that doesn't follow these rules will not be included in any votes.

That's all. Start submitting! And if someone wants to volunteer for a Spanish translation, just reply below and I'll add it to this initial post.

poptart1red1.gif

Español (Gracias a Soly)

Yo "creo" que la gente le a gustado tener un "troll disk" en vez del "wedding disk" para el Disk #1. Sin embargo, han habido muchas quejas de lo molesto que es Hot Tamale. Que conste, yo no la escogí. Tu votaste aquí.

He escogido a unos pocos ganadores, pero ahora es el momento de dejar que la comunidad escoja su elección para el disco molesto.

Aunque primero, algunas reglas:

  1. Nada con un lenguaje que pueda ofender a los miembros de la comunidad. La música debe seguir las mismas reglas que los foros y las reglas del juego.
  2. Nada desagradablemente repetitivo como esto o hot tamale. Las canciones deberán ser de al menos 90 segundos de duración antes de repetir.
  3. No porquerías de gritos molestos o ruidos irritantes como esto o esto. El objetivo es sea divertido, no hacer que la gente deje el servidor. ;)
  4. No Miley Cyrus, Justin Bieber, William Hung, Rebecca Black o Selena Gomez (incluyendo parodias).

La música que no sigue estas reglas no se incluirá en ninguna votación.

Eso es todo. Comiencen a proponer!

poptart1red1.gif

Edited by kajex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

<p>

Link to comment
Share on other sites

Yo "creo" que la gente le a gustado tener un "troll disk" en vez del "wedding disk" para el Disk #1. Sin embargo, han habido muchas quejas de lo molesto que es Hot Tamale. Que conste, yo no la escogí. Tu votaste aquí.

He escogido a unos pocos ganadores, pero ahora es el momento de dejar que la comunidad escoja su elección para el disco molesto.

Aunque primero, algunas reglas:

  1. Nada con un lenguaje que pueda ofender a los miembros de la comunidad. La música debe seguir las mismas reglas que los foros y las reglas del juego.
  2. Nada desagradablemente repetitivo como esto o hot tamale. Las canciones deberán ser de al menos 90 segundos de duración antes de repetir.
  3. No porquerías de gritos molestos o ruidos irritantes como esto o esto. El objetivo es sea divertido, no hacer que la gente deje el servidor. ;)
  4. No Miley Cyrus, Justin Bieber, William Hung, Rebecca Black o Selena Gomez (incluyendo parodias).

La música que no sigue estas reglas no se incluirá en ninguna votación.

Eso es todo. Comiencen a proponer!

C'mon kajex, are you ditching me?

poptart1red1.gif

Edited by Soly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...