Jump to content

Problema con LIMITER


Recommended Posts

Hola escribo este post porque necesito ayuda con unos limiter que me encargaron que convirtiera. Pero mientras hacia una mision paso algo raro, los numero de muertos cambiaron a CERO :onion-head50::onion-head46:

pso1268400252.png

Pero cuando entre en una party los valores cambiaron

pso1268401610.png

No se cual sea el problema pero si me pueden ayudar a volver el numero de muertes :onion-head09: seria mejor.

Link to comment

Obviously you had 4 sealed items equipped. Are you saying that those which displayed '4' kills each didn't restore --if so, you killed 4 monsters after joining that party?

Dropping an item and picking it up again usually resolves any problems related to the killcount. If this isn't the case, post what happened leading up to this event.

Yeah.. I know this is a Spanish section, but I think my English is easier to understand to someone who doesn't know English than my Spanish would be to the same person. ;P

Link to comment

Hize lo que me dijeron, solte los limiter como 3 veces y quedaron iguales.

Nose talves un rollerback mas o menos como a las 6AM hora del server de este dia podria solucionarlo

Link to comment

si ievas mas de 1 item pa kitar sello ala ves aveses no lo marca guarda todos de uno en uno tira, recoje y usaa el comando killcount aparesera cuanto ievas XD ami tmb me marcaba asi cuando ievaaba 2 o mas al mismo tiempo pero aunke no salga cuantos ievas si te los va marcando... D saludos

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...